Monday, August 17, 2009

T.A.H.N.I.AH~

Assalamualaikum W.B.T



Hampir sepurnama teratak ini terbiar, tidak punya kesempatan nak update sebenarnya. Waktu yang menghambat membuatkan banyak sekali urusan yang tertangguh sekian lama. Sudah terlambat sebenarnya nak update kisah ini. Tapi takpe, nak update juga. Ehehe.

1 minggu 3 hari yang lalu bersamaan 7 Julai 2009 adalah hari yang telah ditunggu-tunggu sejak sekian lama oleh Nurhafizah Binti Anuar a.k.a Kak Fie (senior saya di Morocco) dan pasangannya Ust Nor Adli Syahri Bin Abd Kadir ( senior juga). Pada tarikh ini mereka disatukan dan telah menjadi pasangan suami isteri yang sah. Tahniah diucapkan! =)

Saya berkesempatan menghadiri resepsi majlis perkahwinan mereka di Klang pada keesokan harinya, 8 Julai 2009. Masa akad nikah tak sempat nak datang sebab tak ada. Kak Fie suruh datang dengan jet, tapi jet pulak kehabisan minyak. Uhuh. Sudahnya pergi naik beca tayar tiga sahaja. Nasib baik sampai juga ke sana.

Sampai Klang dalam pukul 3 ptg dari rumah pak cik saya di Jalan Semarak. Masa sampai tu majlis memang dah bermula, jadinya tak banyak gambar-gambar yang dapat ditembak. Senior-senior lepasan dan pelajar-pelajar Maghribi yang pulang bercuti ramai yang datang meraikan hari bahagia Kak Fie dan Ust Adli.

Buat Kak Fie dan Ust Adli,

+ Selamat bercinta sampai syurga
+ Selamat berbahagia hingga akhir cerita
+ Selamat segalanya, inchaALLAH

Akhir kalam, tahniah sekali lagi diucapkan kepada Kak Fie dan Ust Adli! Psst.. Kami semua menunggu anak saudara pertama Malaysia+Malaysia di Maghribi. Eheh~


No comments: