Wednesday, April 28, 2010

(- ___________________-)






Yang menangis bersabarlah,
yang gelisah bersujudlah,
yang berbahagia bersedekahlah.

Dalam segala musim,
Tuhan selalu penyayang.
Dalam kita ingat, lupa, sedar dan alpa,
Tuhan selalu berikan yang terbaik untuk kita.


Allah, nikmatMu yang manakah lagi aku dustakan?
Terlalu banyak.
Ampunilah aku.
kerana tidak akan mampu aku menghitung
Maha Baiknya Engkau.


~ ALLAH ~ ALLAH ~ ALLAH ~

benar2 tak berdaya. need YOU! (^_~)



3 comments:

♥S.Hajarul Hamraa♥ said...

Salaam..Bella~! Wallahi,sangaat rindukan bella..for the sake of Allah.. :') deactivate trus ke accnt fb tuh?
Rindu dan sayang bella selalu....
Lama dah tak jengok blog sendiri..tetibe tergerak hati tadi..rupanya ada orang rindukan kite..ngee~
Jaga iman,hati,diri dan segalanya,ye..

*hugggss*

p/s: btw,hajar suke post ni! :)..

Wardatul Hamra said...

Wasalaam. Hajar!! Rindu Hajar juga. Syahdunya. Hee~ Yerp, acc fb tu dah deactive dah, utk sementara waktu je. Afta settle sumer inshaALLAH akan dibuka balik. Medan penyampain di FB lebih meluas sebenarnya, tp apakan daya, ada tuntuan lain yang lebih HAQ harus ditunai kan. Thanks Hajar!

Jge dri, jge iman, jge hati jugak. Tgh exam kan skrng? Do ur best! Rabbuna yusahhil.

Love u bescause of HIM! (^_~)

♥S.Hajarul Hamraa♥ said...

Bella,hajar dah abis imtihan dah..alhamdulillah.. :).dah cuti pn..
Nak email..huhu..bleh smbg prìvate sket.hihi..

Miss you,love you..Always! For the sake of Allah..you're in my rabìthah's list now..inshaAllah..

All the best in ur stdy,ok..