Tuesday, June 2, 2009

M.A.N.U.S.I.A~

"Datang saat susah, berlalu bila bahagia,
kembali tika rasa memerlukan"

Itulah yang dinamakan >> M.A.N.U.S.IA


Sila cuba untuk belajar apa itu menghargai. Dengan menghargai apa yang orang lain berikan pada ada,insyaALLAH anda jua pasti dihargai. Jangan sampai orang sekeliling jadi terlalu letih untuk memberi pada anda. Anda senangkan orang, ALLAH pasti senangkan anda~=)

P/s=> Selamat mengasah senjata, selamat bertempur, selamat balik Malaysia(ini yang paling dinanti kan, kawan-kawan? hehe.) dan moga selamat segalanya,insyaALLAH.
~"Rabbi Sahhil Umourona, Ameen"~


7 comments:

yvpvyvhs said...

ma ma'na?mcm mndalam maksudnya ni,tapi susah nak diteroka..cuba ustazah jelas skit:p..kalau kita dah mnghargai org lain,tp org tak mnghargai kita jgk,cmna tu ya?

Wardatulhamra said...

=>yvpvyvhs,

Hehe..
Tak dalam pun tu, kate org tranung, toho doh tu..

Erm, nak wat gane kan,
kte dokleh nk pakse org hargai kita mcm
kita hargai mereka.

Yang boleh kita buat, sekadar hanya bersabar, dan terus bersabar.

InsyaALLAH, berkat dr sabar kita itu, ALLAH akan hadirkan buat kita, insan-insan yang tau apa itu erti menghargai~

(Aduss! Panjang pula saya ngarut2~)

kak dahla ni.. said...

Kui..kui..kalu toho..ngarung pom dok tgglamla..

oo...ye2 paham cikgu.

pas hbis bljr moroco ni blhla..booking tuk prayu undi ni..bkn rayu undi tuk dri sndiri plk..:)

Wardatulhamra said...

hehe,
ngarung pah pale lutut je buleh..

Ohho~
nk booking?
insyaALLAH, on jerk..
klu utk diri kak dah pon boleh..
hikhik~

kak dah said...

uhuhu..blh thn agi dr buku lali je..

diri ini tak layak :(

kanku nanti kepulanganmu dgn hamparan karpet hijau dn beras cap kropok losong :)

salam terus juang..

ji ji said...

houda!!!

hehehe selamat ber exam!! buat elok2.. dan selamat balik mesia!!

Wardatulhamra said...

kak dah=>

ehhe~

doakan saya kak dah~
nanti sy balik jumpa kak dah..
kak dah sebut keropoklosong, rinduu~
td gi jalan2, tiba2 bau keropok, cari2 x jumpa..
mane lah ad org arb wat keropok~
=)

ji ji=>

Ji!
InsyaALLAH,terima kasih.
Doakan ya!
Jiwa duk igt nk balik je doh..
Hehe~=)