Tuesday, March 24, 2009

Tagged By Kak Zahirah~

1)The Age Of My Next Birthday


~20 Tahun- 14 September 2009~



2)Places I'd Like To Travel To



~Mekah-InsyaALLAH,suatu hari nanti~



3)Favourite Food



~Keropok Lekor & Keropok Keping~


4)Favourite Place


~Pantai- Damai Sekali~


5)Nicknames I've


1)Billa -Kawan-kawan time sekolah dulu
2)Nabila - Keluarga dan Kak Khalilah saya
3)Nab - Kawan-kawan,senior-senior di Maghribi
4)Kak Nab- Adik-adik junior
5)Hajah,Jj - Ustazah Memey Nazurah
6)Wardah - Satu dalam sejuta


6)Favourite Colour


~Putih-Pink-Hijau~



7)College Major


~Pengajian Islam~


8)Name Of My Love





9)Hobby

~Membaca+Menulis+Bercerita~

10)Bad H
abits

AWAS!!
EMOTIONAL


11)My Wishlist


~Penjajah Ijazah~

~Kerjaya~


~penyatuan dua hati~


~B.A.H.A.G.I.A~


Terima kasih buat Kak Zahirah sebab sudi menanda saya.Mintak maaf banyak-banyak,sebab saya kira agak terlamabt balasan dari saya ini.Hanya itu yang termampu saya buat.Semoga berpuas hati dengan jawapan di atas.Hehe=)~




8 comments:

::Imtinan_fannani:: said...

assalamualaikum..

salam ziarah..

nice posting..

"dak kecik" agaknya satu dlm sejuta kot..ehhe..

daa~

Biru said...

Keropok lekor dgn org ganu tak boleh pisah. Akak ada sepupu. Isteri dia org ganu. Anak2 dia suka sgt kepok. Tak kesahlah kepok apa2. Masa dak tu kecil, kalau nangis je kena bg kepok ikang. Hehe. Nasib baik umah akak bnyk stok kepok. =)

Wardatulhamra said...

=>Imtinan_Fannani,

Waalaikumsalam.
Syukran.
satu dlm sejuta?
Hoho,mungkin.


=>Biru,

Hehe.
Dah sebati ngan jiwa kami kot.
Rumah akak byk stok?
Boleh jd org ganu dah nie.
Hehe. =)

Saya said...

mule2 x perasan tu gambar kepok leko..tapi bile tgk ada sos tu br la cam..ekekeke..sedapnyeeeeeeeeee

dgn sape la dia nak "bersatu hati" tu

Wardatulhamra said...

Ehhe~
Kak,jom balik Ganu.
Kekgi kte buleh makang kepok same2 kt Losong =)

Dgn siapa?
Dengan dia yang telah ditakdirkan olehNYA.
Ehehehehe~

alfannani said...

Wardah = satu dalam sejuta? Ngah ngah ngah.

onyor ixyca said...

salam houda..
ji ni..
kunjungan balas,,
duk morocco eh??
best nyaa.. =)

Wardatulhamra said...

=>alfannani,

Ahha~
Hanya satu tiada dua,kih3~ =)

=>onyor ixyca,

Wasalam,ji..
Ehhe..
Tme kseh berkunjung..
Haah,meh laa jalan sini..
=)